Pentru o experienţă completă de navigare, te rugăm să activezi JavaScript în browserul Web.
ACASADESPRE NOISERVICIICONTACT
Follow US
Facebook
Youtube (in curand)
Telefon: 0731 092 703
Copyright 2014-2017 SC AMA EXCLUSIVE DIRECT SRL-d

Date cu caracter personal | Protectia Consumatorului-ANPC | Preturile afisate nu includ T.V.A
original-logos-2014-Jun-2897-1211496.png
Spălătorie auto mobilă
20673-facebook-circular-logo-icon-vector-icon-vector-eps.png58-youtube-512.pnginstagram-xxl.png
Comanda Navigheaza prin site, noteaza codul produselor si trimite-le pe mail la adresa comenzi@amaecoshine.ro, alaturi de datele tale de contact, adresa de livrare si un numar de telefon. In scurt timp vei fi contactat pentru confirmarea comenzii si stabilirea unei date pentru livrarea produselor. Efectuarea platii se va face ramburs, la livrarea produselor. Cat costa transportul? Pentru comenzile cu valoare mai mare de 150 lei, transportul este GRATUIT. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 lei, costul transportului este de 24 lei, va figura pe factura ta si va fi achitat la livrare. Livrare la magazinul AmaEcoShine Daca sunteti in Bucuresti, puteti ridica produsele direct din magazinul nostru situat in Calea 13 Septembrie nr 197 Sector 5. Politica de retur Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa etc. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.